top of page

Brokelandsheia - Dagsturhytta / på hjul med Uno-X åpner 23 juni


Brokelandsheia - Dagsturhytta / på hjul med Uno-X åpner 23 juni av Vestmar IL i samarbeid med Gjerstad kommune. Løypa ble en del kortere enn planlagt på grunn av en teknisk feil, men da kan den jo utvides neste år. Fin løype uansett og dagsturhytta er vel verdt et besøk! (Foto: Martin Eikeland)

 
 
 

Kommentarer


bottom of page